Saremm acaba sürekli mi böyleydi canım. Benim normal hayatta 12 çıkıyor büyük tansiyon ama doktor kontrollerinde ölçülüyor 13 çıkıyor bende soruyorum çok değil mi diye. Hayır diyor doktorum küçük tansiyonun gayet iyi bir sıkıntı olmaz diyor. Belki sürekli düşük tansiyonlu biriysen normal olabilir