bebegim04 32.haftamdayım lastiğini sıkınca bir saatten sonra göğsümün altı sıkışıyor benimde karnım acıyor sanki gevşek bırakınca da kayıyor hiç rahat edemedim. Hamile taytı daha rahat geldi bana yapısı gereği daha yumuşaklar pantolona göre hemde. Bir de yaz aylarındayız artık uzun tiril tiril elbise almayı düşünüyorum ben pantolon ve tayt bir yerden sonra bunaltabilir.