13+2 haftalık hamileyim. Bugün doktor kontrolüm var. Cinsiyeti bilmiyoruz doktorum kemik yapısı kıza benziyor ama daha çok erken demişti. Eğer erkekse bugün belli olur mu? Erkekler erken belli oluyormuş sanırım. Belli olmazsa kızdır diye düşünüyorum ona göre hemen isim bakmaya başlicam 😂 ailem de çok heyecanlı bir şeyler almak istiyorlar hemen o yüzden bu kadar merak ediyoruz. Siz ne dersiniz erkekler erken mi belli eder?