Nevriye Ben hamileliğimin başından beri Naciye hanıma geliyorum benim gibi naciye hanıma muane olan anneler var mı acaba? Memnun kaldınız mı
Polats Nevriye 3 sene önce doğumumu kendisi yaptı. Cok hos bir bayan. Hastane pek biseye benzemese de doktorun ismini veren cok oldugu icin gitmiştim cok memnun kaldım . Sadece kilo takıntısı var cok kilo alınca mutlaka biseyler söylüyor. Normal doğum yanlisi cok fazla sezaryenini duymadim o dönem simdi nasıldır bilmiyorum ama insallah memnun kalirsiniz
Nevriye Polats evet normal doğum yapmamı istiyor çok fazla sezeryan düşündürmüyor ama biraz ters gibi bazen ilgileniyor bazen de tersliyor Allah var çok ısınamadım doğumu ona yapmakta kararsızım
Polats Nevriye Dedigim gibi 3 sene oldu ben dogum yapalı. Burda bi iki postta okumuştum cok hastası olmuş belki ondan olabilir gelgitleri. Ben memnundum hastane devlet hastanesinden hallice o yuzden tekrar tercih etmedim
GamzeGoktas Aynı hastanede baran hanıma gidiyorum 2. Gebeliğim, ilkininde de baran hanıma gittim ve doğumum orada olda memnunum doktorumdan :)