Eylul_naz09 Bebekbaylar ele gelen şişlik üzerınde sıyah damar gbı degısık seyler varsa varıs olabılır herkeste farklı olabılır tabı .dogumdan sonra gecıyormus .varsa orayı tahrıs etmemek gerekıyor agda yada jılet kullanılmamalı
Bebekbaylar Eylul_naz09 ben bi baktim vardi Şimdi baktim yok bu durum normalmi varis mi degilmi anlamlandiramadim
Bebekbaylar Cansu_okan aaaa en korktuğum ben benzettim mi var mı bi doktor teshisi yok şuan endişelenmiyorum da çok umarim varis değildir
Eylul_naz09 Cansu_okan evet patlarsa sıkıntı olabılıyomus.ben tahrıs etmıstm kanatmıstım mesela doktor baya kızdıydı .
Eylul_naz09 Bebekbaylar belkı baska seydır bnde de kuculme buyume oluyodu .son ayımdayım suan kuculdu gbı gelıyo bana.ama doktoruna goster mutlaka ıhmal etme .kımınde agrı sızı yapıyomus bnde sadece olusurken oldu onun harıcınde olmadı
3prensesannesiii Bebekbaylar İnternetten vajina varis görsellerine bak canım herkesin ki farklı oluyor gerçi