Kizlar gecen hafta kan verdim 0.24 çıktı sonuç bu hafta 0.198 çıktı, doktor şuan ilaç veremem bebeğe zararli olur, sonucun sınıra yakın sürekli takip edecegim dedi, çok moralim bozuldu ayni durumu yaşayan var mi nasil bir yol izlediniz geçici bir durum mu bebege bir zararı olur mu?