Angelangell benimde 32+2 bende o haftalarda hıçkırıklarını kasıklarımda hissediyordum sonra bi iki gün hareketlerini az hissedince doktora gittim ters dönmüş midemin oralarına gelmiş o yüzden hissetmemende normal dedi ve sanırım nst çekerken ebe makat gelişi olmuş dedi ama başka hastada vardı kimin için dediğini anlamadım