Arkadaşlarım 37+1 haftalık gebeyim az önce doktordan geldim 3700 dedi kilosuna normalde 15 haziran diyordu doğum tarihine ama bugün erken alalım istersen iri bir bebek ikinci sezeryan bide ilk dikiş yerlerinde problem olmasın dedi. Kararsız kaldım sizlere danışmak istedim.. erken doğsa sıkıntı olur mu sizce ciğer gelişimi açısından,10u gibi falan