zeynepemiromer kızlar polen alerjim vardı zaten her sene ilaç kullanırdım bu sene feci haldeyim her sabah burnum kapalı uyaniyorum gözlerim kaşınıyor yaşayan var mı bu durumu napmak lazım ilaçta kullanılmıyor çok zor oluyo
Songulll123 zeynepemiromer ben kaç aydır illiadin burun spreyi kullanıyorum canım başka hiç bişey de çözüm bulamadım
Bulutsevdasi zeynepemiromer deniz suyu spreyi kullanmalısın yada sinüs temizleyici. Doktor tavsiyesiyle antihistamik ilaçlar alabilirsin. İlliadin yada otrivine spreyler açıldıktan 15 gün sonra atılmalı maximum 5 gun kullanılmalıdır. Aksi takdirde bağımlılık yapıyor. Kullanmadığın süre boyunca hep tıkalı sanıyorsun burnunu. Hemde uzun süre kullanmak zararlı. Kortizon içerikli
Burcuckmk zeynepemiromer burun temizleyiciler sprey kullandim en sonunda doğum doktorum ilacini kullanabilirsin dedi rahatlayana kadar kullandım
_gmzee zeynepemiromer benim de alerjik rinitim var. Kadın doğum doktorum kullanabilirsin artık alerji için ilaç demişti. Dün KBB ye muayeneye gittim ve ilaç vermedi bana 😑😑😑 veririm ama her türlü bebeğini etkiler ciğer gelişimini vs dedi. Öyle deyince zaten insan kullanamıyor. Ben de kalakalmış durumdayım. 32 haftalık gebeyim bu zamana kadar idare ettim. Dedim doktora gideyim artık haftam ilerledi hem normal doğum istiyorum nefes en önemli faktör. Ama maalesef elim boş döndüm. İnşallah doğururum bu burunla😁
zeynepemiromer Songulll123 kaç zamandır çekiyorum ya artık mahvoldum hele de gece yatarken sabah uyanırken gözlerim ayrı burnum ayrı sizliyor
zeynepemiromer Burcuckmk bi doktora danışıp kullanayım bende kaç zamandır kontrole de git miyordum o yüzden soramadım hiç
Songulll123 zeynepemiromer bağımlılıkda yapsa illiadin 3 aydır kullanıyorum bi üç ay daha kullanacağım yoksa genizimde tıkanıyo çocukda sıkıştırıyo nefes alamıyom doktorumda biliyo başka çaresi yok diyo başka türlü nefes alamassın kullananlarda bi sıkıntı olmadı şimdiye kadar dedi
Burcuckmk zeynepemiromer kbb izin vermedi ama kadin dogumcu izin verdi bende kullanmistim kendine eziyet etme dedi biseyde olmadi cok şükür
zeynepemiromer _gmzee canım aynı bende öyleyim gerçekten bi açılıyor bi kapanıyor artık mahvoldum gözlerim ayrı bu ayrı hele de o sabah kalkınca
Addile Kadın doğumcular ilaç yazmıyor bendede saman nezlesi vardı 2bucuk üç aylıkken burnm felaketti kaşıntı hapşırık dr kbb druna danış dedi. Yoksa tuzlu suyla sürekli yıka dedi gitmedm tuzlu suyla yıkadm hep bir ay felan çektim
Burcuckmk zeynepemiromer bide bana kbb doktoru nasorinse sprey verdi ucretli alınıyor o cok guzel.acti burnumu
Addile zeynepemiromer sadece bi süre rahatlatıyor yüksek yastık kullandm hep en azından uyuyabilirdum