Demir 32 ye kadar 4 haftalıkkontrollerim vardı. Geçen hafta 32. Haftamdı çalışabilir raporu aldım. 2 haftalık kontrollere başladık şimdi. Tabi sancı akıntı fazlalığı kasılmaların artması gibi durumlarda hemen gel dedi. 36 ya kasar sıkıntı yoksa 2 hafta devam edilir sonra haftalığa döneriz dedi. Sorun yoksa çağıran bir doktorum yok memnunum çok ama :)