alparslanliva yaşadıklarının aynısını hatta bir tık üstünü ben yaşadım böyle rezil bir aile olamaz bunlar dünyada tek diyordum ama şuan senin yazdıklarını okudum. Benim eşimde polis bizde şarktayız hakkaride evleneli 5 ay oldu 11+3 um bende. Bizim üstümüzde hiç bir hakları yok nişandan sonra sürekli aramızı bozmaya çalıştılar bunların derdide para aynı biz sana yardım edıcez dıyıp parayı harcattılar sonra hiç birşey takmadılar ne kınama ne nikahıma cagırdık onlar yüzünden düğünde yapamadık Allaha havale ettim küçük görümcem bekar yaptıklarını yaşar oda elbet