Semraa_0 Temmuz sonu Ağustos başı gibi doğum yapacağım inşallah hastane çantama neler koymam lazım gerekli olanlar nelerdir
Minnakkkk Semraa_0 benimde aynı sizin gibi dogumum inş, 😍 mama koymak cok sacma siz sütünüze guvenin her annenin sütü bebegi ne yeter li aksi durumda hastane de zaten mama oluyor ve Biberonla değil kaşıkla verin mutlaka, bu ikinci dogumum olacak nasipse daha hazırlamadım cantamı ama koyacaklarım belli abartmaya gerek yok, kendim için gecelik pijama takımı sabahlık terlik iç camasırı depend oglum için de hastane cıkısı battaniye bez ikişer takım koymak yeterli diye dusunuyorum ilk dogumum da oglen dogurdum ertesi sabah taburcu oldum cogu sey gereksizdi Cantamda he bide kendim için atıstırmalık koyacağım cok aç cıkmıstum dogumdan 😀
Ahu34 Kendin için iç çamaşırı pijama takımı ped gibi şeyler koy Bebek için hastane çıkışı, emzik, her ihtimale karşı mama ve biberon, bez, zıbın, 2-3 takım kıyafet vs. Koy Ben hazırladım da şu an ne koyduğumu hiç hatırlamıyorum
Ahu34 Semraa_0 aptamil aldım yeni doğan maması. Devlet hastanesi çanta veriyor diye biliyorum içimde bez bikaç kıyafet diye ama özel vermiyor sen her ihtimale karşı mama da koy vermezlerse bebek de meme emmezse verirsin zaten sütünü çekerse gerek kalmaz
Denizyildizii Semraa_0 mama hastanede veriliyor kaşıkla, koymana gerek yok. Sütüne güven gelmezse diye asla düşünme😊 ayrıca hastanelerde mama oluyor ve her hastanenin dibindede eczane oluyor😊
Semraa_0 Minnakkkk Anladım çorap havlu yelek falan gereksiz o zaman anne için üşüme olayı olmaz heralde zaten urfadayim o aylarda çok sıcak olacak buralar ama yaz da olsa usunur diyenler olmuştu
Semraa_0 Minnakkkk o zaman biberon ve emzik de çantaya almaya gerek yok değil mi hastanede kullanılmaz onlar
Denizyildizii Ahu34 şırınga hastanelerde çok var. Formda araya hastane çantası yaz bak birsürü detaylı paylaşan olmuş
Minnakkkk Semraa_0 havlu koyabilirsiniz ama yelek falan gereksiz bana zorla kasımda dogurmustum lohusa terlemeli diyerek yelek giydşrmişlerdi 🙂 ama eger sezeryan olursanız corap koymakta fayda var amelytahanede usuduklerini soyleyenler olmustu
Ahu34 Semraa_0 bence emzik al çünkü hastaneden itibaren emzik veröezsen emzik tutmuyor yeğenime eve gelince verdik tutmadı
Minnakkkk Semraa_0 yani ben onları almamıştım bile meme reddinin en buyuk sebebi biberon ve emzik hic kullanmadım ilk cocugumda bunda da kullanmayı dusunmuyorum sizin fikriniz tabi, emzik ver rahat edersin diyorlar ama ben dogru bulmuyorum