Günaydın teşekkürler🌼 38 haftalık hamileyim çok az bi zaman kaldı heyecanlıyım. Herşeyimiz hazır doğum çantamız, bebek odamız, kapı süsümüz, magnetlerimiz, bebek kıyafetleri vs hazır. Sadece emzik ve puset almadık onu da yarın alıp tamamwn hazır bir şekilde Nida bebeği bekleyeceğiz. Umarım tüm annelere kolay bir şekilde doğum nasip olur🍀