Çalışan bir hamiştim ve 32.haftamda çalışamaz raporu alııp doğum iznizme ayrıldım şuan 35+5 im ve kendi isteğimle sezaryan isticem normalden korktuğum için kendi isteğimle sezaryan istediğim için 37-38 .haftada alınıyormuş sanırım bebek sormak istediğim şu; kullanamadığım kalan haftalar doğum sonrasına mı aktarılıcak? Ve analık iş göremezlik doğum parasına etki eder mi sorun teşkil eder mi Erken doğum?