Cansu2018 Korkular sariyorrr dort bir yanimiiii 😱 hem cok heycanli hem cok stresli hem cok korkulu bir duyguya sahibim bu ara😭😭 endiseliyim panigim bi tuhafim a dostlarr🤗😱😭
Estur Cansu2018 neden canım hayırdır belirtin falan mı var. Bende 29. Haftadayım erken doğar diye düşünmekten kendimi alamıyorum. Ve bebeğimin daha hiçbirşeyi yok bir iki zıbın dışında benim telaş da bu 🙈
Alim Cansu2018 normaldir korku ya bende de yok diyemem biraz korku, biraz heyecan birikiyor bende 34. Haftadayim ne kadar korksakta oylede boylede çıkacak yani 😂🤗
Cansu2018 Estur erken dogumu aklima getirmiyorum ama ben hem sezeryandan hemde normal dogumdan korkuyom☺️
Sibel3434 32 haftalik hamileyim 5 sene bekledim prensesimi bir yanım korku olsa da biryandan da onu kucağıma alacağım günü düşününce bitiyor rabbim hepimize sağlıkla hayirlsii ile kucağımiza almayı nasip etsin inşallah 😍🤰
Kadirvemalik Aa yok cnm korkulacak hiç bisi yok kucağına aldigin an hatta kafası çıktığı an bitiriyor herşey hiç bisi hatırlamıyorsun. Rabbim öyle güzel ki herşeyi doğasına göre ayarlıyor. Kolaylık veriyor 🙂 allah herkese kolay güzel doğumlar nasip etsin. Ben doğum sancısı çekerken makyaj yapiyordum herkes bu doğurmayo bizi kandıryo diyordu. Maşallah benim gibi güzel geçer inşallah 😄😄