Bsrahb Almla 17 Haziran adet tarihim dün akşamdan beri adet olacakmışım gibi belim kasıklarım ağrıyor
Mrzy28-c Almla benim de 14 15 Haziran aşılama oldum hormonların etkisini bilemedim göğüslerimi taşıyamıyorm ağırlaştılar var herywri agrıyor inşallah vardır artık umudum kalmadı
Almla Bsrahb belki adet olmazsn bende de göğüs ve kaşık agrısı var bilmiyorum dün kan verdım negatif ama daha 12 gün var erken davrandm galıba femara kullandım bi kimyasal gebelik var ve pkos o yüzden bu belirtiler olduğu için verdım ama erken oldı
Bfduam Bsrahb bel ağrısı derken sırtım ağrıyor kalça üstü) kasıklarımda da adet gibi değilde gaz var, benzer mi seninde? Ama benim umudum yok amh değerim düşük.
Aslihan2 Bfduam yumurtlamayi takip etmedim klomen kullandm bu ay 2 gun once bel ağrısı kasik ağrısı vardi belki o zaman yumurtlamışımdır 😑
Aslihan2 Bfduam Evet pcosluym 2 düşüğüm var 8 aydır olmuyodu bu ay klomen denedik bakalm insallah olur sen hangi aşamadasın?
Bfduam Aslihan2 düşükler araştırılmıştır inş ona göre Dr önlem almaya çalışır erkenden. Bana Dr tüp bile zor dedi, amh değerimden dolayı, tamamen nasip artık.
Aslihan2 Bfduam Evet pıhtılaşma cıktı olursa iğne kullancam doktorlar her sey diyor cok takılma araştır dene insallah insallah hayırlısıyla nasip olur 🍀
Bfduam Aslihan2 ilk dedigi günlerde demorize oldum, sonra dedim her şey Allah’ın elinde nasip, sağlıklı beslenmeye çalışıyorum Rabbim nadip eder Ins. Benim sıkıntısı on küsür sene ara verdim kardeş için, inş hayirlisi olur.