Sfknr Haftada ikizlere gebeyim . Bir bebeğimin ense kalınlığı 4mm çıktı . Diğer bebeğimin normal çıktı . Cvs yapılacaktı fakat ikizlerde düşük riski fazla olduğu için 16. Haftada amniyosentezi bekleyelim kararı aldı doktorlar . 4 mm ense kalınlığının düzelebildiğini söylediler . Bu durumu yaşayana var mı ?
Mom01 Sfknr bilgim yok üstte kalsın ama benim bildiğim kadarıyla çoğul gebeliklere önermiyolar ikiliyi kafa karıştırıcı sonuç çıkabiliyor diye