Selcansahin33 28+1deyim, vaseline baby sürüyorum sadece. Henüz çatlağım yok, en azından hamilelikten dolayı oluşan çatlağım yok. Sadece akşamları sürüyordum ama artık yetmediğini hissediyorum. Sabah akşam sürersem nemini koruyor gibi. Bakalim catlarsada zaten en çok bu haftalardan sonra çatlar sanırım 🙈