Merhaba güzel anneler, ben 8+5 günlük ikinci bebeğimw hamileyim. Korona muhabbettinden erken haftalarda doktora gitmedim, bugün için bir ahbabım vardı ona muayene olacaktım ama düne kadar. Dün sabah hiç bir agrım yokken sabah kalktım önce birsey hissetim, ben çiş kacırıyorum galiba dedim cünkü istemsizce birsey aktı birde baktım ki kıpkırmızı bir kan. Camasırımdan esofmanıma ordan yere kadar damladı o kdr yogundu. Ve kocaman bir parca vardı ben düştü cabuk dedim eşime ve doktora gittik. Düşük tehtidi dedi düşük için ve kan uyusmazlıgı için iğne vuruldum. Suan yatıyoeum aslında hastane yatısım verilmişti ama hastane sartları inanılmaz kötüydü decşet hastanesiyei kalmak istemedim özele gideyim dediğim de de gerek yok ben seni gözümün onunde ol die yatırmak istedim, git evine dinlen kanaman olursa gidersn dedi. Böyle bir durumu yasayanınjz var mı? Hala hafif kan geliyor tuvalete girdikce. Neyden kaynaklandıgını bilmiyorum. Kan uyusmazlığı olup böyle bir durum yaşayanınız var mı?