Arkadaslar 23+4 hamileyim bebegimin haraketleri aşırı yawas ve tepi vermedigi icin cok korktum genelde sabahları sırt ustu yattigimda durtukledigimde uyanir tepki verirdi tepkiyi cok ama cok az veriyor hastaneye 1 aydir gidemiyorum kontrollerime bi sıkıntı varmisir gitmelimiyim sizce