mutluaile11 daha önce takip ettiğim doktorlar su gelsede yeniden kese içi su ile dolabilir bol havuc suyu ve bol su için demişti. İnşallah şifa olur cnaım. Benim 35+6 da birden patladı ilk hamileliğimdi baya yerler ıslandı suyum fazla idi zaten, bebekte cok kücük değil diye sezaryenle aldılar. Hiç stres yapma inan artık hastane sartları öyle gelişti ki önemli olan sizn sağlıgınız. Yatman gerekiyorsa tevekkül edip yatıcaksın. Bol bol dua et sen yine suyunh içmeneee basla. Günd 3 lt içmeye calıs. Allah sifa versin