Merhaba kızlar, 10+4 haftalık hamileyim, kanımda pıhtılaşma var, iğne yapıyorum, doktorum en az 2 litre su içmem gerektiğini söyledi, ama içemiyorum, ayran, komposto falan içiyorum gün içinde, ama suyu hiç içemiyorum, ilaçlarımı su ile içsem hemen çıkarıyorum. Çok kötü bir durum. Lütfen yardım edin, ne yapa bilirim? Suya meyve falan katıyorum ama içemiyorum…