Sedarif sizin sancılarınızın en yüksek olduğu yerlerde bebek kalp atışı 120nin altına hiç inmemiş. Strese girmiyor demektir bu iyi birşey. 10 dakika da 3 sancınız çıkmış, serumlarla yatıştırmaya çalışırlar belki ama bebeğinizde gelişim geriliği vs yoksa kendini kurtaracak büyüklüğe ve olgunluğa ulaşmıştır zaten. Doğuma ilerlerse durum stres olmayın, çok güzel bir hayat bir kaç hafta erken dünyaya gelecek sadece.🥳
ikinizde sağlıklı ve mutlu ayrılırsınız inşallah hastaneden❤️