beybisi26 Selam kızlar haftadayım ilk gebeliğim, dün gece otururken birden tisörtümün ıslamdığını fark ettim sağ göğsümden süt geldi şok oldum normal mi çok erken değil mi başına gelen yaşayan var mı
midekoruyucu beybisi26 bazılarında erkenden süt gelebiliyormuş sıkmayın ellemeyin diyorlar, istiyorsanız doktorunuza da bi sorun tavsiyesi olacaktır 🤗
2-prensesannesiii beybisi26 Çok normal 16. Haftadan sonra süt kanalları oluşmaya başlıyormuş . O yüzden gelmesinde sıkıntı yok. Ama sakın ellemeyin ve sıkmayın .
Kubra_baydar Aynen canm sıkma oynama diyorlar zaten göğüs ucuyla oynamak erken doğumu bile tetikliyormuş🤗