Edaornek Herkese merhaba 💎 Hamilelik süresince kullandığınız bı ağrı kesici var mı? Hangi ilacı kullanıyorsunuz ? 2 gündür geçmeyen göz ağrısı yaşıyorum parol için gebelikte masum bir ilaç olduğunu söyledi doktor. Ama geçmedi :( parol dan da tirsmiyo değilim
suscarparimm Edaornek Parol içiyorum geçirsede geçirmesede şans 😂 bazen öyle diş ağrısı çekiyorum ki majezik veya apranax içesim geliyor o acıyla ama diyorum dur
Edaornek Seda-1 peki şey sorucam bu sabaha karşı saat 4 gibi parol içtim. Şuan tekrar içsem sorun olur mu,geçmedi ağrım😓
Edaornek Babybaby35 Babybaby35 anladım canım bizim kontrolümüz 7 Haziran da. Henüz yeni öğrendiğim için ve doktor değiştireceğim için bu tarz sorunisaretlerim var :( bugün 2 tane içtim bir de geçmeyen göz ağrım için patates bağladım tüm gün anca dindi ağrım. Bir daha bu tarz ağrı yaşamam umarım