rabia-3 hiç birşey sizden ve bebeğinizden önemli değil inanın, bende ğimpirik bi insanım ilk dogumhmda aynen sizn dediğiniz gibi yaptım tam bir hafta sürdü yordum demekki kendimi ve sonuc erken dpgum, simdi 8 haftalık hamileyim pzt yine temizlik vardı bu sefer yanıma yardımcı alsamsa demekki bünye kaldırmıyor dün sabah aniden birsey hissettim birde baktım ki bir bardak kadar kan ve parca bosalıverdi. Şükürler olsn ki bebek yerinde ama ben istirahat etmek zorundayım, ufacık hareket bile yasak. Kar zarar hesabısnda inanın hiç mantıklı değil. Ah bu titiZlik takıntısı ah.