seymaveminik Kızlar 38 +5 günlük hamileyim bugün sabah ezanından sonra bebişimde hareketlenmeler arttı adet sancısı gibi bir ağrı kasıklarımda hissetmeye başladım.afedersiniz lavaboya gittiğimde nişanımın geldiğini gördüm.vaktin biraz geçmesini bekledim tabi bu sırada adet sancısını benzer bir ağrı kasıklarımda hala.8 gibi eşim uyandı hastaneye gitmeye karar verdik duşa girdim rahatlamak için.duştan çıkınca biraz uyuyakalmışım.öğle 12 gibi doktora gittim.ve ilk alttan muayenemi oldum vajinal ultrason ile baktı doktor henüz birşey yok dedi.nişan gelmesi demek artık doğumun yakın olduğunu işareti hazır ol dedi suyun gelirse gel dedi.eve geldim.hala şu anda kasıklarıma sık sık adet ağrısı gibi ağrı giriyor. Ve hala azar azar kanlı gibi akıntı gelmeye devam ediyor.Gerçek sancı böyle mi oluyor ne kadar bekleyeyim illa suyun gelmesini mi bekleyeyim bilmiyorum.yardımcı olursanız sevinirim ♥️
EsraElms Bende 38 im benimde sabahtir adet ağrısı gibi agrim var ama nisan su herhangi bisey yok bende