svmeybgl
Oznurx bende 12. Haftada mustela çatlak kremi, Hindistan cevizi yağı, kakao yağı, badem yağı kullanmaya başlamıştım kızlar. Şuan 29. Haftadayım tabiiiki çatladım çünkü düzenli kullanmadım ilk ay süper kullandım şuan aklıma bile gelmiyor sürmeye üşeniyorum resmen siz şakın bırakmayın hergün hatta günde 2 defa sürün. Bu kullandıklarım güzel ürünler ama bende iş YÖK öneririm 😂 güneş kremi de farmasiden sipariş ettim canım gelsin vakalım nasıl bişiy ilk kez kullanıcam