Merve2772 Kürtaj olup ondan sonra hamile nezamn kaldnz doktrm 3 ay diyr ama ben hemen kalmak istyrm eşim uzman olduğu için göreve gidecek 9 ay.
Nry0682 Merve2772 kürtaj oldum doktorum korunmanıza gerel yok dedi ama ben bir ay korunmayı tercih ettim.4 cü ayda hamile kaldım
Yaarenn Merve2772 bende kürtaj oldum iki ay Rahim kendini toparlasn dedi doktor üçüncü ayda hamile kaldm şu an 10 haftalk oldum rabbim hakknzda hayırlısı neyse onu versin hepimize kzlar.
Elifeliff78 Merve2772 banada doktorum ilk adetini gördükten sonra düşünebilirsin demişti ben üç ay korundum beşinci ayında hamile kaldım.
2-prensesannesiii Merve2772 Benimde doktorum 2 adet sonrası istersen hamile kalabilirsin dedi. 3. Adet olmadım hamile kaldım. 7 haftaligim
melek6161 Merve2772 4 ay oldu hala hamile kalamadım 🤷♀️ Rabbim tez zamanda sağlıklı gebelikler nasip etsin inşallah☺️🤲🐣🐣
psychologist Toplanması içim en az 1 ay geçmesi gerekiyor . Doktor 3 ay sonra deneyin dedi. Biz 1 sene bekledik 😂
Magnolina Merve2772 bence vücut biraz dinlensin rahim toparlansin hormonlar düzene girmeli en az 3 ay ben bir buçuk yıl sonra denedim