Merhaba. Anneler , üç gün önce doktora gittiğimde bebeğimin kalbinin durduğunu öğrendim yatışım yapıldı ilaçlarla düşük yaptım çok üzgünüm 8+4 tü. Ama şu anda çok aşırı baş ağrım var kanamam çok yok ama ara ara sancı tutuyo, beni bilgilendirecek olan var mı daha önceden düşük yapan annelerimiz 😭