İyi geceler uyumayan anneler. Bugün itibariyle 37+4 olduk günler hiç geçmiyor sanki kızımında hiç gelme isteği yok gibi. Bel ağrısı ve rahime baskı yapmaktan başka bir şikayetim yok o da hareket edince oluyor. Keyfimiz yerinde yani 😊 Yalanci sanci da yaşamadim bu gidişle 39 dan önce gelmeyecek yüzünü bile tam göremedik. Yalanci sanci yaşamadan direk gerçek sanci yaşayan var mı? Yarin da çatı kontrolüm var. Çatı kontrolü doğumu tetikliyor diyorlar sizin başiniza geldi mi ?