Asdfg7654 Doğum öncesi 8 hafta sonraki 8 hafta iznimiz oluyor ya 40+0 a göre hesaplanıyor. Doğum geç olursa 41+ Lara kalırsa doğum sonrası izinden mi gidiyor bilen başına gelmiş varsa bilgi verirse sevinirim. kamu personeliyim özelde farklı mı bilmiyorum
Minnakkannesi Asdfg7654 evet 32. Haftanızda ayrıldıysanız doğumu ne zaman yaparsanız yapın toplam 16 hafta sonra ise başlamamız gerekiyor yani 42 de doğum yaparsanız gerekiyor 6 haftanız kalıyor
Esrakocer Asdfg7654 bende bilgi almak için bekliyim 37 de zorunlu izne ayrılıyoruz ya o andan itibaren mi başlıyo süre yoksa nasıl oluyo acaba
Minnakkannesi Esrakocer eğer 37 e kadar çalıştıysanız 37 den sonra 16 hafta oluyor 32 den sonra ayrıldıysanız 32 den sonra 16 hafta olarak hesaplanıyor
Minnakkannesi Esrakocer ben öğretmenim birde benim komple tatile gidiyor iZnim kısmetse haftaya doğum var hepsi yaz tatiline gidecek 🤣