14 haftalık hamileyim kızlar düşük tehlikem oldu geçti oldu şimdide geçmeyen kahverengi lekem var ona da alıştık bundada hamd olsun neyse size sormak istedim benim endokrin doktoruna gitmem lazım ünsilin dozu ayarlamaya şuan kullanmasam bile doktor gel ayarlayalım yüskelirse kullan direk dedi şekerim yüksek bu Arada diyet uyguluyorum, bide hemotalaji de kan pırtılaşma testlerim var dozum yeterli geliyo mu diye yarın göstermem gerek ama lekem tehlikem var diye korkuyorum arabayla gitmeye bi şey olur mu diye ben mi çok abartıyorum çok korkuyorum bakıyorum leke kanamasından geziyo ben doktora bile gitmek istemiyorum hiç korkudan bir kaç hafta sonra giderim diyorum sonra Allah korusun bi şey olsa kendimi suçlu hissederim diyorum kadın doğumcum normal dedi değerler ama bilmiyorum ya panik atak oldum iyice