Merhaba arkadaşlar benimde kontrolüm bugündü 36+4 düm bebişim 3300 gram doktor iki hafta ileri 2 cm açıklığım varmış haftaya çarşamba gel yatış yapalım doğumu başlatalım dedi bende nasıl yani dedim suyunu patlatırız sancın gelir suniyle destekleriz dedi 40 haftada bebek çok çok iri olur zor olur dedi ne yapmalıyım kafam karıştı😞