Burcuclk ama Türkan hanım normal doğumdan yanadır. Benim kuzenim, yengem falanda ona giderler 2 çocuk doğurdular Türkan hanımın elinde 4 üde normal doğum oldu. Ben sezaryen olmak istiyorum diye çekinerek söylemiştim ama benim rahatsızlığım var ıkınmak yasak bana Türkan hanım sağlık içinse hayır demem demişti. Acaba bazı bebeklerin kilosu yüksek olunca normal doğum olmuyor öyle bir şey olabilir mi sizinde canım? Ciddi zararlar verebiliyor bilemiyorum şaşırdım yani. 🤷🏻♀️