Yaseminnna Şampuan pişik kremi vs. bakım ürünleri neler almak gerekiyor ve hangi marka öneriyorsunuz?
Asyaayaz1 Yaseminnna ben dalin tercih ettim ilk gebelikten alışkanlık oldu 😀pişik kremi olarak sudocrem alıcam kesinlikle
E-v-A101 Yaseminnna pişik için. Bepanthol. Şampuan da jhansızbayn ((muhtemelen yanlış yazdım ama sen anladın 😁) şampuan hiç iyi çıkmalı asla tavsiye etmiyorum Ya. Mustele ya da uni bayb kullanacağım
gulin-35 Yaseminnna mustela aldım hepsını sudocrem alcaktım ıcınde benzomın gıbı bısey oldugu ıcın temız degılmıs
Nisanurunannesi3850 Sampuan dalin tercih ettim pişik kremide bephantoll kullaniyorum 1.5 aylk bebegm daha hic pisik olmadk cok sükür