Ozlem3458 Kızlar merhaba 6 haftalık gebeyim ve sol bacağımda ayağım da çok agrı var ama sadece sol taraf sizde normal mi yaşayan varmı acaba ?
Zehraaa98 Ozlem3458 başkasında normal olan sizde olmayabilir 🤷🏻♀️Ben yaşadım normaldi ama size normaldir dıyemem doktor kontrolunde sormalısınız o haftalar genelde oluyor