[silindi] Hanımlar hayırlı geceler akşam üzeri birşeyler yerken farkettim 8 haftalık hamileyim çenemin altında yumruk gibi şişmiş çok acıyor neden olur bu kendi kendine geçer mi yoksa ciddiye alıp yarın hastaneye gitsem mi
Mavi34 [silindi] vücudunda bir enfeksiyon vardır ondan sismistir enfeksiyon geçince iner oda. Saglik.ocaginda crp ve idrar tahlili felan baktır istersen
eminerol [silindi] onemesemen gereken bsy…ablam hamileyken üstüne düşmemişti yumurta gibiydi boğazı sonradan baktilarki kanser şuan kemoterapi alıyor kızı 6 aylık… bi gözükun derim
[silindi] eminerol geçmiş olsun Allah acil şifalar versin 🤲 tamam yarın bi gideyim o zaman ihmale gelmez dediğin gibi
Sevcan34 [silindi] dahiliye ya da genel cerraha gitmeniz gerek araştırma icin cildiyenin işi değil inş birşey yoktur rabbim korusun😪