Merhaba kızlar 7+1 im son iki gündür midemde cok şişlik hissediyorum hatta gündüzleri bişey yedikten sonra midem kazınıyor gibi bi hissiyat oluyor rahatsız oluyorum. Sizce neden olabiliyordur yemek fazla yiyemiyorum, meyve cok tüketiyorum onunla bi alakası varmıdır ödem oluşma vs gibi?