Serapem bende 35+5im.nst ye girdim bugün sancım çıktı bnde birşey yok ama hissetmiyorum yani ağrım da yok.adalat ve ciğer geliştirici yaptırdı her ihtimale karşı.kızım toplanıyordu arada bugün ultrasonda
yumruk gibi toplandı meğersem bu toplanma kasılmaymış ilk gebelik oldugu için bilmiyordum 😂 nst de hiç durmadı sürekli hareketli.sabah nst çekilecek duruma göre hareket etcez dedi.