Kızlar sağ elimin baş prmağında 3 gündür hem uyuşukluk hemde kendi kendine hareket var. Yani parmağım kendi kendine hareket ediyor durup dururken ve engelleyemiyorum biraz masaj yaptıktan sonra geçiyor 3-5 dk sonra tekrar başlıyor bazen kendi kendine duruyor 2-3 saat hiç olmuyor. Başına böyle bir şey gelen var mı acaba? Sinirlerimi bozmaya başladı. Doktora gitmeli miyim ve hangi bölüme gitmeliyim?