deniz1005 Kizlar selamlar 38 haftalik gebeyim doktorum cati kontrolumde biraz dar oldugundan bahsetti. Acilma icin destekleyici egzersiz ve bazi hareketler onerdi. Sizde durumlar nasil doktorlarinizin bildirdigi destekleyici yiyecek icecek yada egzersiz hareketleri varmi
AnnelikHayali deniz1005 yürüyüş, hamile pilatesi, hurma, papatya çayı. Benim uyguladıklarım bunlardı.
Hemsireanne1 deniz1005 cinsel ilişki benim doğum sancılarımı başlatmıştı 5 dakikada bir sancı gelmeye başlamıştı o günde doğum yaptım zaten
Susamtanem2 deniz1005 yalnız anlamadigim cati darlığını biseyle acamazsiniz diye biliyorum sadece açılmayı sağlayabilirsiniz benim de üstten basık Dr mu dedi çatıyı açacak bişey yapın darlığı genişletin diye çünkü çatı kemik yapısı ile ilgili biliyorum arkadaşların yazdiklari açılma ve doğum başlatma ile ilgili
deniz1005 AnnelikHayali bol yuruyus ve hurma bende de var suan. Papatya cayini bende okudum faydasini gordunuz mu pekii
endobeybi Ananas, adaçayı, pilates topu, yürüyüş, merdiven inip çıkma, sıcak duş 😌 gerçi hepsini yapıyorum yine tık yok 🤡
Hemsireanne1 Boncukgiller003 39+5 tim fark etmez korunmasız yaşamak gerekiyor ama 🙈 bildiğin ilişki başlattı benim duşa girdim sancılarım vardı yani 😅
Boncukgiller003 Hemsireanne1 ne güzel yaa 😅 dün gece bende denedim ilişkiyi ama gelen giden yok bizde. Galiba gününü bekliyo 😊 37+4 haftalığım belki erken olduğu için tık yok 😂
Ebrumihrimah Boncukgiller003 37 den beri hepsini yapıyorum sıfır sapnci 😂 39+4 oldum pazartesi yatış suni sancı başlatacak ,🤷🏼♀️
Hemsireanne1 Boncukgiller003 yani daha erkenimi sizin gününü bekliyor bencede yaaa amaann boşverin ya bebek karnınızda hamileliğin son günlerinin tadını çıkartın 😂😂 eninde sonumda geliyorlar zaten
Boncukgiller003 Ebrumihrimah hayırlısı olsun napalim. Bizim bebislerin yeri rahat anlaşılan 😁 kazasızca gelsinler inşallah bir avazda 🤗🤩😍