Kubracan28 Kontrole gittim suyum geldi sandım 3saat hastahane de yatırdılar alttan muayene ederlerken kanamam oldu 4kere nst ye bagladılar enfeksiyonun var diyip gönderdiler bebegime bişey olur diye korkuyorum başına gelen varmı
Eylulunannesi-2 Kubracan28 kanaman olması normalmyms yani. Bu neden oldu demedn mi. Belki çatı muayenesnnden olmstr
Eylulunannesi-2 Kubracan28 çatı muayenesindende mi kaçalm 🙄 ne olacakms peki şimdi bekleyecekmsn agırlaşana kadar