Mmkko_5656 Ben 35 haftada doktora gittim bebeğin başı daha aşağı inmemiş bir hafta geçti hala inmedi hareketlerden kafasının yukarda olduğunu hissediyorum inmesi gerekmez mi artık
Mavi34 Mmkko_5656 arkadaşım 33. Haftasında bugün kontrolde bebek başı aşağıda pelvis kemikleri arasında demişler ona
Gul2528 Mmkko_5656 35 inci haftada gittiğimde başı bayağı bir aşağıda demişti 36 inci haftada tekrar gittiğimde ise başı anlının yarısı kanalda dedi
Nehirimmm06 Mmkko_5656 canım nasıl hissediyorsun yukarda olduğunu benim bebeğim de makat gelişi ve suyum biraz az pozisyonunu değiştirirse doktor daha rahat edeceksin dedi ama ben anlamıyorum dönüp dönmediğini
melzey Mmkko_5656 benimki 27 den beri aşağıda ama doktorum 36-37. Haftaya kadar geziniyorlar dedi. Belki sizinki de döner. YouTube’da videolar var doktorunuza danışarak belki deneyebilirsiniz.
_unicorn_ Zehraaa98 bugün kontrolüm vardı daha açılma falan yok, ama yalancı kasılmalarım var ve sürekli yumru gibi sert olan kasılmalarım oluyor karnımın bi tarafına toplanıyor. Doktorum biraz daha vakti var dedi ama yine de belli olmazmış
Mmkko_5656 Nehirimmm06 benim bebeğim çok hareketli ve başını sürekli mideme doğru kaldırıyor kasıyor kendini her defasında böyle ama aşağı dönse çok rahat oluyormuş sadece aşağı baskı yapmaya başlar benim hep üst tarafa yapıyor ordan anlıyorum
Nmg Mmkko_5656 benm de öyle canm 35+4 hala yukarda başı sağ tarafımda ayakları altta hissediyorum zaten başı da midemde sanki çok rahatsz ediyo kaburgalarıma batıyor gibi döner mi bilmiyorum 28 den beri böyle hayırlısı olsun diyorum artık yeterli sağlıklı olsun da
Emirinannesi34 Mmkko_5656 29+5te kontrole gittim bebek baş aşağı dönmüş pozisyonunu almış dedi doktor
Psa77 Mmkko_5656 benim 37. Haftaya kadar bebek hiç dönmemişti, geçtiğimiz hafta ilk defa kontrolde başının baya aşağıya indiğini söyledi doktor, yani son dakikadada değişebilir bu durum✌🏻
idiloska Bana 32′de dönerler genelde dedi doktor 33′de gittiğimde yan yatıyordu, 36′da yani pztesi gideceğim bakalım ne durumda, artık döndü bence çünkü genital bölgemde baskı var sürekli ve kaburgada tekme.
Gul2528 Ayanbsra şuan 37+2 yapmadım ilerleme yok hala aynı duruyor ilk ogrendigimde başının yarisi kanaldaydi dün gittim hala aynı:)
daima59 33+2 deyken epeyce gümbürtüyle döndü. 🙈 o zamana kadar hep yandı. Dönünce sopa yutmuş gibi oldum. Öne eğilemez oldum bir anda. 2 gün sonra doktor kontrolüne gittiğimde kafası aşağıdaydı.