gamzelianne1 Asyaayaz1 benim okudugum bi yazi da 17-20 hafta arasi diyor 🤔 18 haftalikken yaptirsam mi acaba
Asyaayaz1 gamzelianne1 biraz bekleyip gitmeniz daha iyi olur çünkü Bebek gelişimi detaylı şekilde incelenir benim 22 de yapılıcaktı ama su fazlalığım olduğu için o dönem 20 de yaptırdım