Sevgili anneler kafam çok karışık sizden yardım istiyorum. Bebek odası yapmayı şimdilik ihtiyaç olmadığı için yapmadık. Annemler hediye olarak bebeğimize beşik almışlar. Dolap ve şifonyerde almadık bizim dolapta yer ayırdık ama görüyoruz ki bu durum geçici.( Beşikte en fazla 8 aya kadar yatabilir) Dolap, yatak yaptırmak mı yoksa hazır satın almak mı daha mantıklı ne dersiniz? Tavsiye edeceğiniz aldığınız memnun kaldığınız yerler var mı?