Selam kızlar 34+2 oldum 33 haftalıkken 1900 Gr dedi doktor biraz zayıf dedi . Devlette doktor normal diyor ama ben özelde sezeryan düşünüyorum çünkü hemoroid problemim var 3 kez ameliyat oldum hala çekiyorum o yüzden ikinmaktan normalden korkuyorum. Size sorum bebeğim 38 e kadar kaç olur ? Bebeği böyle zayıf olup son anda kilosu yükselen var mi?