Arkadaşlar benim bulunduğum bölge Muş devlet hastanesine gittim 39+5 2cm açılma var sancı yok eve gönderdiler zaten bende gelmek istedim oranı psikolojisi çok sarstı beni ikinci doğumum herkese teselli veren ben buğün resmen korkmaya başladım sancıdan sancımın çoğunu evde geçirmek istiyorum orda nstye bağlayıp suni sancıyla başbaşa bırakıyorlar seni ALLAH herkesin yardımcısı olsun