Alininannesi40 Merhaba kızlar bişey sormak istiyorum 2 gündür sürekli akıntım var ama akıntı gibi değil normal ıslaklık su gibi iç çamaşırımdan pijamama bile geciyor acaba az az su mu geliyor bu arada 38 +3 haftalık hamileyim
Kaderimm Alininannesi40 Bı doktora gozuk cnm olabilir benim suyumda öyle gelmişti ilk dogumumda ne olur ne olmaz aksatma
Rabiaaa Alininannesi40 bencede bi doktora gözuk annis çünkü benim arkadaşımda terliyo sanmış gitmemiş doktora ve suyu bitmiş çocuğun 2.500 kilodan 2 kiloya düşmüş çok önemli haftadain bide
Ozge20ulu Alininannesi40 aynı durum günümüzde aynı ama sürekli iç çamaşır ıslak ,sordum idrar hepsini yapamadığımız için son damlalar camasirimizi islatiyormus 🤪🙄 Tabi siz yinede sorun doktorunuza sizinki farklida olabilir
Ayse1934 Alininannesi40 Alininannesi40 benimde surekli oyle ilk kaldigimdan beridir hatta ve suanda 31 haftaligim yarin kontrolum var soracagim bakalim
Gunay_23 qatı sürüşkən və ağ(beyaz)su rəngindədisə böyük ehtimal su gələ bilər.Sizin neçənci hamiləliyinizdi ?
Alininannesi40 Rabiaaa ben pazartesi gittim bebeğim 100gram zayıflamış cıktı ama ultrasonla baktı doktor suyla ilgili bişey demedi olsa söylerdi demi bilemedim ki şimdi
Gunay_23 Alininannesi40 doktora git canım.Suyun az az gedər xəbərin olmaz uşaq ölər yoxsa.Mənim 3 uşağımda belə olub yəni suyum gəlib sonra həkimə getmişəm süni doğuş etmişəm
Nundiyebiri Alininannesi40 suyunun geldiğini anlamak için 15 dk sonra tekrar iç çamaşırını kontrol et (15-20) içinde tekrar geliyorsa bu sızıntı şeklindedir ama gelen giden yoksa suda gelmiyordur. İdrar kaçırıyorsu dur tabi ki en dogru yanıtı doktorunuzdan alırsınız.