Duzgunozge Arkadaşlar 35+2 gunlük gebeyim bebeğim 32 haftalıkken döndü Çoğu zaman Kasık ağrısından yürüyemiyorum geceleri yatakta dönmekte zorlanıyorum rahimde aşırı ağrı oluyor, bebeğim kanala girmişmidir erken doğum belirtisimi yaşayan var mı bu durumu.
Meryemaskerden Duzgunozge 36.haftaya girdim ayni seyleri yasiorum erken dogum belirtisi flan deil gayet normal bisey korkmayın daha erken ztem dogumumuz icin